Skip to main content

Nyhedsbrev

* = Obligatorisk felt

Drevet af MailChimp!

Handelsbetingelser hos Klitrosen af 01.03.22 ApS

Generelle oplysninger

Klitrosen af 01.03.22 ApS
Slettestrandvej 130
9690 Fjerritslev
CVR nr.: 43101048
Telefon: 98 20 80 20
Email: hej@klitrosen.dk

Priser

Hos Klitrosen af 01.03.22 ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi
forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages
forbehold for udsolgte varer/ydelser.

Betaling

Klitrosen af 01.03.22 ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron,
Mastercard, PayPal, MobilePay, Bankoverførsel. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når
varen afsendes eller ydelsen er leveret. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl
og udsolgte/udgåede varer/ydelser.

Afbestilling eller ændringer

Ved afbestilling – skal foretages skriftligt – forstås annullering, reduktion, afkortning, omplacering
og lignende væsentlige ændringer i forhold til ordrebekræftelsen. I tilfælde af afbestilling, som
foretages mindre end 60 dage før planlagt startdato, beregner Strandhotel Klitrosen et
afbestillingsgebyr (erstatning) svarende til 50% af depositum. Foretages afbestillingen mindre end
30 dage før planlagt startdato beregner hotellet et afbestillingsgebyr svarende til 75% af depositum.
Reducering af arrangementet indtil 5% af det i ordrebekræftelsens anførte deltagerantal kan dog ske
omkostningsfrit indtil 24 timer før arrangementets starttidspunkt. Hvad angår arrangementer i
weekender eller på helligdage, skal reducering være meddelt indtil kl. 10.00 den umiddelbart
forudgående hverdag. Derefter faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuld pris.

Planlægning

Senest 7 dage før ankomst bedes fremsendt følgende info: – Navneliste til brug for fordeling af
eventuelt bookede værelser – Meddelelse om endeligt antal deltagere, antal børn under 12 år, samt
evt. allergener skal foreligge – Bordplan og detaljer til borddækning skal foreligge – Program med
angivelse af de ønskede spisetider – Eventuelle ønsker til opstilling af AV-udstyr. – Eventuelle krav
til opsplitning af regning eller fakturering via EAN – Vi gør opmærksom på at der tages forbehold
for små ændringer i menue.

FOR PRIVATE SELSKABER, SAMT KURSER OG SELSKABER I FIRMAREGI

Minimum deltagerantal ved kurser: 4 personer
Minimum deltagerantal ved selskaber: 20 personer (kontakt os omkring mindre selskaber).
Børn under 12 år betaler halv pris. Børn i alderen 0-3 år er gratis.

Fortrydelsesret

Køb af billetter til event eller eventrelaterede tillægsprodukter såsom madbilletter, overnatning,
transport mm. er i henhold til – “Lov om visse forbrugsaftaler – §17 stk. 2 og §9 stk. 2 nr. 2a” – ikke
omfattet af fortrydelsesret. Såfremt et arrangement aflyses, refunderes billetten naturligvis, og
beløbet bliver automatisk tilbageført på den trukne betalingskonto. Gebyrer refunderes ikke.

Alkohol

Iflg. Dansk lovgivning skal personen være minium 18 år for at købe alkohol over 16,50%. For køb
af alkohol under 16,50% skal personen være fyldt 16 år.
Vi forbeholder os ret til at bede om fremvisning af gyldigt billed-ID som aldersdokumentation i
tvivlstilfælde.

Skader

Er der i forbindelse med et arrangement udøvet hærværk eller fremkommet skader på inventar,
hæfter selskabet for dette.
Varighed
Af hensyn til bevillingen, stopper vi udskænkning af alkohol kl. 02.00. Alt efter arrangementets art er 
der i bekræftelsen defineret et tidsrum der er inkl. i prisen. Ønskes der udvidet åbningstid (før eller efter arrangementet) tillægges der et tjenergebyr på 500kr i timen pr. tjener. Der gøres opmærksom på at der skal min. være 2 tjenere tilstede under et arrangement.

Depositum

Ved private selskaber (fra 20 personer) opkræves et depositum på kr. 10.000,- ved reservation af
lokalet. Depositum fratrækkes den endelige afregning ved afrejsen. Betaling kan ske via kreditkort,
mobile pay (op til 15.000kr/dag) og bankoverførsel. Efter modtaget depositum fremsendes endelig
bekræftelse

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende
oplysninger om dig:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse
  • Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere ydelsen til dig, og for at kunne
behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores
persondatapolitik for Klitrosen af 01.03.22 ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine
oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage kan den sendes til:

Vores e-mail hej@klitrosen.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens
online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Hej@klitrosen.dk